torsdag 4 december 2008

one fine day

10 kommentarer:

larsekorre sa...

"One fine day" ...skall du kunna dansa så där?

Anonym sa...

Olé!

Anonym sa...

so nice the video are, but the flutes kill my ears :)

Lady of the Lake sa...

Lasse

Nej, kanske inte riktigt, men visst vore det kul att kunna dansa flamenco! Faktiskt Tomas härunder som senast påminde mig. Jag gillar att det är så tillåtet att vara stolt över sig själv och verkligen leva ut sin passion och sensualitet. Själv snackar jag mest bara. Lovar runt och håller tunt, liksom. ;-)

Tomas

Nå. Nu när du har gyttjebrottat färdigt med den där nakna presidentfrun kunde du kanske dansa lite flamenco inför en RIKTIG kvinna? Visserligen med sjögräshår och stjärtfena, men ändå! ;-)

Wortman

Indeed, indeed, the flutes are hypnotic in a sense that turns Your brain into toxic waste, but You can not expect to have it all when it comes to women! Dwell content in the fact that it's not BOTH Your ears and eyes that suffer. ;-D

Anonym sa...

Jag lär nog inte dans mer flamenco framför dig än vad jag kommer att gyttjebrottas med "den nakna presidentfrun" :)

Lady of the Lake sa...

Åh, fasen. Där brast två illusioner samtidigt. Vad ska jag nu sysselsätta mitt sinne med för vansinnigheter för att slippa tänka på den stundande midvinterhögtiden? :-)

Anonym sa...

Har du prövat korsord någon gång? Det brukar vara ganska effektivt om man vill distrahera tankarna :)

Lady of the Lake sa...

Men du milde! Det är väl inte med korsord du försöker snärja brudarna med dig hem från krogen, Tomas? Skulle förklara ett och annat... ;-)

*tvångsmässigt feltolkande*

Anonym sa...

Eh, vänta nu... Hur kommer du från din julångest till mitt raggande, eller icke-raggande, via korsorden?? :)

Lady of the Lake sa...

"Det är konstigt med mig, tänk, jag kan nästan ALLT!" (Lotta på Bråkmakargatan)

;-)