fredag 28 december 2007

Strange season

28 december 2007

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst har vi ett märkligt väder men vackra foton blir åtminstone då någon med verklig känsla för motiven fryser dem till vackra bilder.

Kan du trolla fram lite rimfrost eller snö?

Lady of the Lake sa...

Näh! Besitter inte känslokyla nog att åstadkomma något sådant. *flin*

Ja, det har varit ett fantastiskt väder idag! Men visst är det märkligt med tanke på årstiden!

Nu ska jag promota dig lite...

Anonym sa...

Men vilka jävla fina bilder!!!! :)

Lady of the Lake sa...

Tack! :-) Och är det inte otroligt vad lite dagsljus gör för humöret bara solen visar sig ens några få timmar!

larsekorre sa...

Verkligen snyggt ! Här en mil utanför Tjockhult (Stockholm) har regnet bara öst ner. Så deprimerande att jag blev tvungen att öppna en julöklappsöl, häpp!

Lady of the Lake sa...

Men ääär det inte konstigt, så säg!? Här hos oss är det ju sol nästan jämt! *flin* Tack!

Anonym sa...

Verkigen fina bilder.
Måste ju göra som du =p
Lade ut bilder just på bloggen.
Att du inte lagt ut båten, Anni, min vän? =) Och farit på lite vinterfiske..

Lady of the Lake sa...

Tack! Ska snart se på dina bilder.
Att jag inte vinterfiskar har sina orsaker och där fotona är tagna har jag heller ingen båt - den finns 135km härifrån. Där finns också mitt söta vatten, det här är det salta. *ler*