söndag 9 december 2007

December

9 december 2007

12 kommentarer:

Anonym sa...

Är det förresten dina egna bilder du lägger ut? Dom är fina!

Lady of the Lake sa...

Ja, det är alltid mina egna bilder som figurerar här, ifall annat inte tydligt framgår. Tack! :-)

Anonym sa...

Inte är det väl årets vinterbilder:) Jag har försökt börja bli modigare med mina blogginlägg nu, men det är som du skrev lite svårt att välja hur mycke av sig själv som är bra att lämna ut...blir en hel del gråzon och andra sidan så får man ju välja själv vad man skriver:)

Lady of the Lake sa...

Jodå - årets (gårdagens) vinterbilder från THE Lake med omgivning!
Det är bara den som är lite rädd som KAN bli modig, eller hur, Kajsa? ;-)

Anonym sa...

Fina bilder men var är snön? (Retorisk fråga)


/Katarina icke anonym alls

Lady of the Lake sa...

Nej, det är ju inte speciellt decemberlikt, eller hur? Fast jag måste dock medge att jag inte alls saknar snön... :-)

Anonym sa...

Vackert....

Lady of the Lake sa...

Ja, visst är det! :-)

Kat sa...

Nu måste jag oxå erkänna att du är utmanad..... de rör sig nu igen...utmaningarna...

Lady of the Lake sa...

Observerad, antagen och när tillfälle ges så småningom genomförd. :-)

Anonym sa...

I can feel the silence and de water in the air —humeada— of this place.
If a was you, i can love of it, too.
Sorry my inglish. Is the best i can.

Lady of the Lake sa...

Thank You for your comment! I think we all have a spot on this planet that is, was, or would be very hard letting go of. This is "my" spot.

You're english is fine! You're doing a great job and I have no trouble understanding it!