torsdag 20 december 2007

Bildbevis

Nåjaa! Nu har jag bloggat i så sura tongångar att mina vänner och kollegor börjat oroa sig för mig. Då säger jag bara så här: It's about time and keep up the good work! *skratt*

"Varför är din blogg så sur, när du i själva verket är så fnittrig?" frågar hon.
"När hjärtat tinar fryser ryggen till is..." skriver han.
"Älskade vän, vad du har fått gå igenom...!" utbrister hon.
"Natten personifierad." menar en kollega.
"Du tycker VERKLIGT illa om julen." tror en annan.
"Vi tuggar aluminiumfolie och ser vana ut." (fast det var länge sedan...)

Det är sällan så illa som det låter. Sällan så hopplöst som det känns. Och visst blir det jul, också i år.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Va du är vacker!! :)

Lady of the Lake sa...

Det är det myckna jullidandet som ger glansen i blicken, förstår du...
Tack, Tomas, du är så snäll. :-)

Anonym sa...

Det där ser mycket mer ut som man är van att se dig! :)

Lady of the Lake sa...

Stopp och belägg, nu går det åt helt fel håll här... "inte längre lika orolig"...? Det är medkänsla jag vill ha... medkänsla! *skratt*

nanna sa...

hur som haver önskas dig en riktigt god jul! och ett ännu bättre nytt år..Stora (jul)kramar! krya på dig!

Lady of the Lake sa...

Tack, vännen! Och tack detsamma! Snart är kärringen som ny! ;-)
*kram*

Anonym sa...

Och du e så snuskigt vacker så du borde ha stryk! :) God jävla jul på dig! :)

Lady of the Lake sa...

Ooops! God jäv... (äh, du vet att jag inte får svära för tomten!)... jul på dig själv! :-)