onsdag 19 mars 2008

Somersault

[musik]

11 kommentarer:

Anonym sa...

Anni, du har en otroligt träffsäker självironi men riktigt så vulgär är du nog inte ens i mina värsta mardrömmar! ;)

Anonym sa...

thank goddess these divine eyes opened yet! (see actual header)

larsekorre sa...

Nä hörru !Det där hade du gjort bättre ! Tycker mera om sångerskor som försöker sjunga ordejntligt !

The Doll sa...

Wow vilka ögon! Fantastisk bild!

Anonym sa...

Den var häftig! Vilka vackra ögon du har Quinna!!!

Anonym sa...

hej - det var intressanta bilder! om jag skriver som han målar så är det ju ett gott betyg:)

ha det fint i helg & annars

Lady of the Lake sa...

Tom

Det tackar jag för! I mina egna värsta mardrömmar är jag Paris Hilton! ;-)

René

(Interresting wordgame, by the way!)
Maybe a result of uplifting eyeopening nice things simultaneously happening to me during the beginning of this week? :-)

Lasse

Tror inte att jag gjort en Nina Hagen bättre än Nina Hagen själv, men hennes performance känns som en tillräckligt avancerad avart till alter-ego just nu. *flin*

The Doll

Rätt lyckat, eller hur?! Tänk vad rätt belysning kan åstadkomma med en grådaskig marskråka...
;-)

Mysis

Tack! :-) Måste dock tillägga att de visserligen är blå-gröna men inte riktigt lika självlysande som på bilden.

"Anonym"

Ett gott betyg, indeed! Ha en trevlig helg, du med. :-)

Anonym sa...

Glad Påsk, din vackra häxa!

Lady of the Lake sa...

Glad påsk på dig själv, sköna Galadriel!

Anonym sa...

Våren är på väg till Åbo
men mötts av en kallfront.
Hoppas våren kommer till maj,
med serpentineband och sånt.

Glad Påsk, vänligen dej önskar,
på Vårdagjämningen så stiligt.
Vårtecken här och där man sett,
men inget som är så vårlikt.

Lady of the Lake sa...

Long time no C, Magnus! Hoppas du har det bra, får en trevlig påsk och visst blir det vår även i år! :-)