söndag 2 mars 2008

Kronblad

6 kommentarer:

Anonym sa...

This is very beautiful...as all of your flower photos are!!

Anonym sa...

Hej Anni!
Tusen tack än en gång för din vackra sång. Den fick mig att gråta men det var en "bra gråt"...

Måste fråga eftersom jag blev osäker såhär i efterhand: vad hette Baez-låten du sjöng ikväll?

Kram!

Lady of the Lake sa...

Gypsy-Heart

Thank You! I am indeed very fascinated with flowers - probably 'cause I never manage to grow them successfully... ;-)


Katarina

Tack själv! Tror att låten du syftar på var Joni Mitchells "Both sides now"? Baez-låten sjöng jag hos Ch om jag inte minns fel.

Kram på dig med, Kattis!

Anonym sa...

Undrar vad det tyder på när närminnet sviker en sådär?!!

NU minns jag ju att du att du spelade den hos Ch, självklart.

Anonym sa...

PS: Lyssnade på både en äldre o nyare version med Joni på YouTube

och ta mig tusan DU gör den MYCKET BÄTTRE!!!

Lady of the Lake sa...

Nåja, Joni har haft både bättre och sämre stunder. Jag gillar "Blue" allra mest, plus några live-laboreringar hon gjort under senare år. :-)

... och ditt minne påminner om minnet hos flera andra hjärtliga, sympatiska, ljuvliga och emotionella virrpannor jag känner! ;-)