torsdag 20 mars 2008

Easter Egg

Sötnosar, TACK vare ert underbara stöd och era uppmuntrande kommentarer värpte Svenska Kulturfonden ett överraskningsägg lagom till påsk. Jag fick stipendium för skivinspelning med "Where grace is" + nytt material!

Sweethearts, THANKS to Your wonderful support and encouraging comments Svenska Kulturfonden laid a golden egg just in time for Easter. I recieved a scolarhip aiming at production of a real music-CD containing "Where grace is" + some of my new material!

Jag önskar er alla en riktigt Glad Påsk!
I wish You all a really Happy Easter!

28 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till stipendiet! Så kul! Mycket inspiration tillönskar jag dig!

Anonym sa...

congratulations! - but keep your eyes wide open! (a saying out of own experience) yours sincerely, rené

Anonym sa...

Ett riktigt, riktigt stort GRATTIS! Lycka till nu och glad påsk utan för mycket påskpynt ;-)!

Anonym sa...

Ett hjärtevarmt GRATTIS!
Ha en fin påskhelg!

malakta maja sa...

Så fantastiskt, grattis!
Glad påsk!

Lady of the Lake sa...

Catarina

Tack! Inspiration finns, men ork och tid kan behövas! :-)

René

Thanks and yes, I promise I will! 8-)

Happiness

Tack! En kruka narcisser är allt! ;-)

Katarina

Tack och tack detsamma! Vi ses!
:-)

Maja

Tack och tack detsamma! Och snart, MYCKET snart måste jag kolla in ert ställe i världen! :-)

när det börjar sa...

Ett jättegrattis!

Lady of the Lake sa...

Jättetack! ;-)

Anonym sa...

Sidu sidu! Jag sa ju du sku sök ;)
Vi får börja skrida till verket då. Jag fick också pengar för en cd. Dock icke egen soloplatta ;)
Kram och Glad påsk!

Icebell

Lady of the Lake sa...

Grattis! Det är tydligen kvalitet som gäller i år! ;-) Vi firar påsk först, men sen smäller det! :-)

Hon som lägger puzzlet sa...

Vad roligt! Många varma Grattisar! Nu kommer det mera!!

Anonym sa...

Grattis! "Wherw grace is" är en sååå vacker låt!

Lady of the Lake sa...

Puzzle-Guni

Tack! Det är ju inga stora summor det handlar om men för mig ett ack så viktigt erkännande och naturligtvis en lättnad! Och jag är SÅÅÅ tacksam för all respons jag fått här i cyberrymden. :-)

Lilli

Tack! :-) Jag är så glad att "Where grace is" berört så många, för jag tvekade in i det allra längsta att överhuvudtaget låta någon alls höra den.

Anonym sa...

Å vilken lämplig påskpresent. Stort grattis!

Lady of the Lake sa...

Tack, Olle! Kunde inte ha kommit mycket lämpligare, eller hur? :-)

Anonym sa...

Det här är nog den vackraste äggbild jag sett i hela mitt liv! Tala om för mig hur du gör!!!

Ja, grattis till stipendiet också!

Återkommande tjuvkikare

Lady of the Lake sa...

Hej på dig, tjuvkikare, tack och roligt att ha dig här! Jag tittar och lattjar och leker - det är allt. :-)

larsekorre sa...

Äntligen !

Anonym sa...

oj, vad bra!!!! grattis!

Lady of the Lake sa...

Lasse

Ja, tänka sig! Nu får man börja anstränga sig på riktigt! ;-)

-S-

Tack! Du gav mig rätt bra draghjälp med ditt vernissage, tror jag! :-)

Anonym sa...

Lagom åt dej >:-)
Skåne-S

Lady of the Lake sa...

Oma vika, itte sika. :-)

Anonym sa...

Stort grattis, vad kunde de annat. Du är SÅ värd det!!!!!

Lady of the Lake sa...

Tack! *KRAAAM*

Anonym sa...

Ett stort Grattis från hytten!
Detta är ett säkert gott tecken på att motlutets vindar vänt bort - funderar den stillsamma kranföraren N. :)

Lady of the Lake sa...

Tack, Nisse! Felar du om det behövs? :-)

Anonym sa...

hej o hå - Det är mänskligt att fela :) En haver under den senaste tiden ägnat sig åt just denna konst. Det är Utmanande att få felandet rätt så det inte blir fel!? :)

God forts.på lördagsaftonen;
hälsar, N från hytten.

Lady of the Lake sa...

Tack, tack! Sammalunda, Nisse! Kan du fatta att det är något så glamouröst som brödbakning ladyn ägnar sig åt denna lördagkväll? Just nu ligger degen där och jäser så attans! ;-)