torsdag 6 september 2007

Utmanad

(Bild: Nina Hemmingson, Aftonbladet)

Jahapp. Utmanad på 8 fakta om mig själv/vanor jag har av -S- .

1. Jag är fruktansvärt cynisk. Lär förvärras av rödvin.
2. Jag försöker att inte vara så cynisk som jag egentligen är.
3. När jag någon gång verkligen släpper taget om cyniskheten råkar jag omedelbart ut för större besvikelser eller missöden.
4. Jag tycker att det mesta var bättre/intressantare förr...

... som t ex den gången jag ...

5. ... länge och väl simmade omkring i Gennesarets sjö iklädd trosor, bh och dopförrättningsalba.
6. ... satte igång inbrottslarmet på byns bank med hjälp av en legobil och en fyrverkeripjäs - and got away with it. Preskriberat vid det här laget.
7. ... av säkerhetsskäl transporterades bort (och hem) från ett bevakat Vasa torg under pågående självständighetsparad. Av två konstaplar i mustamaija - oförmögen att själv ta mig någonstans, men helt nykter.
8. ... sjöng för ca 2000 personer under mycket högtidliga omständigheter och den inopererade sjunten jag hade i ena näsborren högljutt började vissla andra stämman.

Jag gör så här, att jag helt enkelt vidareutmanar alla som vill/orkar haka på!

2 kommentarer:

Amyndra sa...

vilka vackra svar. jag vill leva nu!

Lady of the Lake sa...

*skrattar* Ja, hellre leva för mycket än för litet. Och med hjärtat på vid gavel. :-)