onsdag 19 september 2007

Ruby

5 kommentarer:

Anonym sa...

fiiint...

Lady of the Lake sa...

Who needs jewellery! I've got rubies in my backyard! :-) Och vet du vad - hon satt kvar på samma strå i tre dagar, den lilla pigan.

ann sa...

Vilka fina bilder du tar. Gillar din låt också :) Ha en trevlig dag.


layd står det ordverifieringsrutan. Med två y. Tror jag det. Galghumor.

Anonym sa...

vackra bilder, jag brukar aldrig veta vad jag skall fota. kanske borde jag komma existensen lite närmare. får jobba på det där

h: han som skrev om gäddorna

Lady of the Lake sa...

Tack, Ann! Du är ju verkligen inte oäven själv i ditt hantverk, kan jag med fog konstatera! :-) Och på tal om ordverifieringar tyckte jag mig för ett tag sedan ha skrivit en riktigt snärtig och underfundig kommentar på blogg x - CRRAPP föll domen från ordv!

Se på den! Han som skrev om gäddorna har hittat hit! Din blogg behöver egentligen inga foton (fast du fotar kanske annars också?) - texterna i sig framkallar bilder och visioner så det räcker och blir över! :-)