onsdag 8 augusti 2007

Mina damer och herrar

Vackert eller hur? Skiraste spets och ljuvaste broderi. Jag bloggar blommor idag för jag har fått tillsägelse om att inte vara så negativ i mina skriverier: Bah! You've ain't seen nothin' yet! Nej, skämt åsido. Men lite medkännande kunde jag behöva för mina klena scennervers skull. Rodriguez och jag ska framträda imorgon kväll (no, nothing fancy!) och det har varit lite si och så med frimodigheten på sistone. Talangen också, tror jag faktiskt. Kunde ni kanske vänligen hålla tummarna för mig då, tror ni? Eller håller ni - mina damer och herrar! - hellre andan? Eller för öronen?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lady! Var ska du spela? Är det på Konsternas natt?

Lady of the Lake sa...

Jo, det är det och alla besökare/åhörare är lika välkomna, men vill du veta närmare adress får du kontakta mig på min e-mail (finns ovanför profilbilden). :-)

Anonym sa...

Break a leg! ;)

Lady of the Lake sa...

...or an arm, perhaps? ;-) Tack!

Anonym sa...

Håller tummarna för dig! Kan du spela "samba sympati"?

Lady of the Lake sa...

Hej! Tack, så här i efterskott! Du är tydligen duktig på att hålla tummarna, det gick nerverna till trots helt hyfsat bra... :-) Men nix, "samba sympati" kan jag inte.