fredag 4 april 2008

under the ivy

10 kommentarer:

Anonym sa...

Raring! Jag känner mig jätte jätte cybertrött ...existerar det någon plats för vila?!!

Lady of the Lake sa...

Älskling! Det beror alldeles på vad och var man söker! *ler*

Anonym sa...

Tack för två fina minuter med Kate.

"Underbart är kort"

Lady of the Lake sa...

Be my guest! Underbart, JA - och alldeles för kort. Jag brukar förresten kika in hos dig ibland. Gillar din hjärtliga cynism!

Anonym sa...

http://www.dailymotion.com/video/xe0no_deep-purple-sweet-child-in-time_music

Lady of the Lake sa...

Oh, why doesn't anybody make music like that anymore? :-)

Anonym sa...

Tack för det träffande omdömet!:)

Jag stjäl det, så här rakt av bara och kanske använder mig av det i något sammanhang.

---------

Det finns mycket av en vardagsskönhet och dess förunderlighet att ta del av här på din blogg. En uppfriskande källa i vår cyberankdamm!

Lady of the Lake sa...

"Omdömet" bjuder jag på i pur glädje över dina vänliga ord om min blogg! :-)

Anonym sa...

Anni..this was so beautiful...your rose image and the song!

Thank you so much for sharing..you are a light my sweet.

Lady of the Lake sa...

Thank You SO much, Gypsy-Heart! You erlier mentioned that some of my photopraphs "make You want to paint them" and I want to tell You it would be an honour if You did. Please, DO feel totally free to use any of my images as inspiration - as I do with the music of Kate Bush. :-)