tisdag 22 april 2008

Flow

(bild ur Christians arkiv)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Stillheten andas -
Bevarar förtrollningen
av att finnas till


-----------

Igen en helt obekant norsk? förmåga. Ruskigt bra. *ryser*

Tack, LL.:-)

tapZa sa...

Wow vilken bild! Den sku vara att ha hängande på väggen. Typ 1m2 stor då :-)

Lady of the Lake sa...

Oppi

Tack. Jag hoppades på ett "guldägg" till den här och jag fick ett. *ler*

Jo, Ane Bruun är norska och det mesta hon gör är rent trolskt, men den här låten (videon också) tilltalar ett halvkluven konstnärssjäl vars stjärntecken dessutom råkar vara två stycken vattenväsen som stundtals simmar åt diametralt olika håll... ja, lite extra mycket. :-)

tapZa

Fiinan juulgäddo hedee ti lägg på duukat boord, eiks nii? He finns fiinari fiskar å styggari. Som laka. ;-)

Anonym sa...

Wow, måste bara kommentera att bloggen är otroligt snygg och professionell gjord.

Lady of the Lake sa...

Tack, Daniel! Så glad jag blir över dina vänliga ord! :-) Är det första gången du tittar in?

larsekorre sa...

Är det du på bilden LoL ? Jag känner mig lite avundsjuk för att ni "over ther" tycks allihop ha sån grym kläm på fotografering!

Lady of the Lake sa...

Det är väl klart att det är jag på fotot - ser du någon annan där?!? *skratt* Nej, allvarligt talat vet jag inte var Ch fått tag på bilden men vacker är den!

Anonym sa...

I love this image..it is hauntlingly beautiful.

I wish I could read the comments so I could understand the image. :O

I will be back to listen to the video when I am at home.

thank you for sharing this.

Love and Light,

~gypsy-heart

Lady of the Lake sa...

Love and light to You too, Suz!

My friend Christian mailed this image to me some time ago and I have absoulutely no idea from where he got it. I loved it right from the start but put it "on hold" until I found this song/video - all of a sudden I knew what it was for! :-)