söndag 13 april 2008

these moments given

11 kommentarer:

Anonym sa...

God eftermiddag kära syster!

Så där vackra har isdropparna inte varit längre norrut. Glad att jag fick se dem. För övrigt har jag inte fått något vettigt gjort idag. Bara knarkat Myléne Farmer och käkat grönsaker. Vackert så.

PoK

Lady of the Lake sa...

God eftermiddag käre bror! Den här bilden är tagen rakt igenom fönstret (glasruta och allt) där jag nu sitter och skriver. Du känner ju mig och vet att droppformationen är det jag söker efter i nästan allt jag ser...

Nu ska jag sympatiknarka Myléne Farmer och njuta av att dina bokplaner ser ut att blir verklighet! *ler*

Anonym sa...

Den är bitvis en mycket otrevlig läsning men sånt är livet ..

Lady of the Lake sa...

... eläma ON och här är vi inte främmande för otrevlig läsning precis. *KRAM*

Anonym sa...

Enchanting image and I "felt" the Kate Bush song..such sage words.

Thank you for sharing dear Anni.

Love and light to you!

Anonym sa...

Anni island11 is me gypsy-heart.

Not sure what is going on. I had trouble getting the comment to
post. :(

Lady of the Lake sa...

Dear G-H, the light that surrounds Your being would easily "give You away" no matter what "costume" You're wearing! :-)

I think this is one of the best Kate Bush songs ever and I love the vidoe because of the way it expresses how "her caracter" manages to balance her moves even if her world, memories and emotions are spinning probably a little too fast...

Love and light right back at You! :-)

larsekorre sa...

Tänk om jag kunde ta såna här fina bilder på det usla väder som var i förmiddags, då skulle det vara någon mening med det.(vädret)Nu är det så blött på "The Countryside" att det enda som återstår är risodling !

Lady of the Lake sa...

Här på denna sidan potten är vädret minst sagt omväxlande! Möttes av 6-7 cm nyfallen snö när jag kom ut på gården i morse och jag vill påstå att vårdepressionen hängde i luften när försökte hitta bilen under allt det vita och frusna - NU skiner solen och fåglarna kvittrar som besatta! Vad ska man tro - IJEJNTLIGEN?!
;-)

larsekorre sa...

Man kan bara hålla ut ijejntligen !

Lady of the Lake sa...

*tröstar*