tisdag 22 juli 2008

KONSERT / CONCERT

VÄLKOMNA! / WELCOME!

[MALAKTA info]

14 kommentarer:

Henry sa...

Hi Lady of the Lake. What a wonderfull invitation. Of course I would like to come and hear your music. Sadly I must realise, that it´s too far away. So I wait for your report and maybe a file with your songs. WISH YOU A BIG SUCCESS!!!
Henry

M sa...

Also wish I could come! Have a fantastic time!

Anonym sa...

Ååååååh! Och jag är inte ens långt borta. Jag ska göra mitt bästa för att kunna komma! Lycka till!

Lady of the Lake sa...

Henry

Thank You! I will be singing mostly covers this time, but hope that within this year at least some of my own productions will be recorded and available to listeners. I promise to keep You informed, H! :-)

M

Thank You! I wish You could come aswell! - and yes, I'll do my best! :-)

Orange

Hoppas du/ni har möjlighet att närvara - varmt välkomna! :-)

larsekorre sa...

Hade jag kunnat, hade jag kommit!
Har tyvärr ett jobb att sköta då. (dätmed inte sagt att jag verkligen sköter det!)Är det sponsrat av nåt brödföretag.....
Kan man redan nu boka kommande LOL produktioner på sån där liten skiva?

Lady of the Lake sa...

*skratt* Njaee, vad jag vet är konserten inte sponsrad av nå't brödföretag, fast man vet förstås aldrig vad som kan ha bakats in i serveringen under pausen...

Både du och Håkan hade varit <3-ligt välkomna, men vi kan ju inte låta svenskarna svälta bara för den sakens skull! ;-)

Kommande LoL-produktioner kan för närvarande bokas endast på denna blogg. :-) Jag kommer att lämna mer information om tillgänglighet och dylikt senare.

Anonym sa...

Hejsan Anni!

Så slött! Jag är bortrest annars kan du skriva upp att jag hade varit där!
Här är annars den fullständiga adressen till din blogglike som jag talade om igår. ;)

http://lakealike.wordpress.com

Vi ses!

Lady of the Lake sa...

Det går fler tåg, JE!

Jag blev så full i skratt av ordväxlingen igår att jag inte kom mig för att säga det, men jag har faktiskt känt till min lakealike i snart ett år! Se inlägg: http://lakealike.blogspot.com/2007/10/lakealike.html
Andreas figurerar också i min blogroll under namnet René.

Ja, vi ses! :-)

Anonym sa...

I wish I could be there too!

Do keep us informed!! I hope you will post some more of your music so we can listen to it!

Good and creative energies to you!

~gypsy-heart

Lady of the Lake sa...

Gypsy

Maybe next time...? ;-)

I might very well post some more music here one day or the other. We'll see - depends on a lot of circumstances for the time being.

Thank's for the energies - I'll do my best to use them in a proper way!

Love and light to You!

Anonym sa...

ååå, skulle vilja komma :) bokat in annat men ska se.... lycka till!

Lady of the Lake sa...

Nästa gång, min vän! Sände hälsningar med din mor, hoppas de kommer fram! :-)

Anonym sa...

hälsningar kom fram, tack :) hon tyckte annars att du sjunger braaaa :)

Lady of the Lake sa...

Roligt att hon tyckte det! :-) Skämdes lite över att jag visserligen kände igen henne men inte lyckades placera henne i rätt sammanhang...