fredag 11 juli 2008

Come tenderness

6 kommentarer:

Anonym sa...

Raring

Precis när jag tänkte att "Nej nu orkar jag inte med mer natur som typ fler stickor och strån och blommor och flygfän" så publicerar du den här fotoserien och jag smälter som smör

Fan och hans moster liksom

Lady of the Lake sa...

... och du hörde väl låten... DU HÖRDE VÄL LÅTEN OCH SÅG VIDEON, Ch?!

Ja, fan och hans moster. Liksom.

M sa...

Lisa Gerrard! I lurv her!! Och Dead Can Dance! Sag dem vid Hollywood Bowl under natthimmel en ljum natt! Religios upplevelse!

Lyssna vid 3:56 --
http://www.youtube.com/watch?v=CclpK9yQFzk&feature=related

Lady of the Lake sa...

Nyfunnen passion för mig, Lisa's röst och musik. :-) Når förbi det dagliga bruset, liksom.

Jo, Dead CAN Dance! Skönt, skönt, SKÖNT. Tack för tipset!

Anonym sa...

Nääääeee... jag somnade nästan sittande av den musiken. Bra kanske om man har problem att sova :) *duckar*

Lady of the Lake sa...

*skratt* Vet du, min vän, den här musiken behövs för mina spröda nerver just nu och det både dagtid och nattetid. Blir tillvaron för behaglig LOVAR jag dig HÖGTIDLIGEN att köra några timmar Rammstein på full volym! ;-)