söndag 6 juli 2008

Curtain!

För att ett löfte är ett löfte -
[ANN], här har du gardinerna!
(min mors gamla flower-powergardiner i återanvänt tillstånd)

A promise is a promise -
[ANN], here are the curtains!
(my mother's old flower-power curtains being recycled)

Jag gillar inte nya saker. Jag gillar gamla saker. Dessutom ska det mycket till innan jag bloggar inredning. Oroa er inte. Det kommer inte att bli någon vana.
--------------------------------------------------------------------------------
I don't like new stuff. I like old stuff. Besides, blogging interior equipment takes a lot of effort, at least in my case. Don't worry. It won't become a habit.

8 kommentarer:

Anonym sa...

GARDiNER

Jag kommer med

ASPiRiN

Lady of the Lake sa...

Hellre nervindroppar på sockerbit. Gamla och gedigna trick. Eller en brödkavel i skallen.

Fast säger inredningsarkitekten att det ska vara aspirin mot gardiner så är det säkert så. *flin*

Anonym sa...

I have a fondness for old things too.
You are multi-talented my dear!

I loved your posts..the green spider is wonderful. I love spiders, but I pretty much love all creatures! :)

I am having trouble viewing videos tonight so I will have to come back later.

Thank you for sharing your world.

Good and creative energies to you!

Lady of the Lake sa...

Thank You, Gypsy-dear!

The curtains in my kitchen are even older - from the fifties - and they used to belong to my grandmother. The fact is, though, I don't really like curtains and would prefer not to hang anything at all covering the windows, but where I live... well...

This green little spider didn't get very far building its web. Would have been really nice to see if it had turned out heart-shaped... ;-)

Good energies right back at You!

ann sa...

Nu ska vi se om jag får igenom min kommentar - det gack icke igår. Säkert för att jag gjorde mig lustig över ordet saxaja som skulle knappas in i rutan. Humor är så överskattat.

Men.

Tack Anni för bildbeviset. Kul att gardinerna gått i släkten.

Finns nervin i modern tid?

Lady of the Lake sa...

Varsågod, Ann! Gardin-nervin? Fråga, Ch - åtminstone finns det aspirin. Det räcker säkert till dig också. ;-)

Hon som lägger puzzlet sa...

Trevligt!

Lady of the Lake sa...

Tackar, tackar! Fast det ska mycket till innan jag sätter upp blommiga gardiner. *ler*