söndag 10 februari 2008

Knock, knock - who's there?

Vore kul att veta vem jag bloggar för! Säg gärna hej om du kikar in, regelbundet eller slumpmässigt (du kan vara anonym om du vill).
Instruktioner för hur man kommenterar på blogspot finns [HÄR]. Annars kan du alltid mejla: e-postadressen finns [HÄR].
-------------------------------------------------------------------------------
Uppdaterat 13.2 2008

Jättetrevligt att så många av er vågat/velat ge sig tillkänna och för er som ännu vill göra det kommer det här inlägget att återfinnas som GÄSTBOK med länk i högerkolumnen. TACK!

36 kommentarer:

maria sa...

ett slumpmässigt, oregelbundet "hej" :)

Anonym sa...

Emoa :)

Anonym sa...

Jag är in hit så gott som en gång om dagen :)

Anonym sa...

Jaa, som du vejt så lider ja ju svidande brist på folk som du härnere... Och i brist på kaffisällskap (och ibland, när man är desperat, punsch- och Blue Nun-sällskap) så är det ju terapi med några väl valda sidor. :-)

Anonym sa...

Tittar in ibland. :)

Anonym sa...

Och jag brukar titta in här, surprise surprise!

larsekorre sa...

Hej,hej ! (inte så rödögd längre !)

Anonym sa...

"Hej du, det är något konstigt med mig och tekniken och mig och det offentliga kommenterandet. Det vill sig inte riktigt. Inte med nånadera. Men jag besöker ju din blogg när jag är ute och vandrar bland favvisarna. Och uppskattar den mycket. Liksom din sång. Och hela layouten."
(citat/inkommit per e-post)

Anonym sa...

"Vem läser? Jo, till exempel jag. Ganska ofta och med stort intresse. Befriande med folk som tänker själv, det lyser igenom dina texter. Råkade på din blogg av en slump i somras och var lite stolt över mig själv när jag började lägga samman ledtrådarna och finna ut vem som skriver. Bloggar triggar Miss Marple-instinkten hos en, fast till mitt försvar kan sägas att jag brukar hålla mina "upptäckter" för mig själv.
;-)"
(citat/inkommit per e-post)

Anonym sa...

Hepp men det vet du redan *L*

Lady of the Lake sa...

Maria

Hej! Du dök först upp i samband med katthistorien, eller hur? Kul att du trillade in igen! :-)

Emoa

Emoa? Emoa. Hej på dig! Välkommen! :-)

Tomas

Blyerts, min vän - det känns genuint bra att ha dig i faggorna! :-)

Sannalainen

*saknar* Tänkte på dig vid eftermiddagskaffet idag! Visst kändes det att jag gjorde det? Inte? Jodå! :-)

Catarina med C

Roligt att du hälsar på! Dito! *kram* :-)

Katarina med K

Nej, inte överraskad, men med desto mer tacksamhet hittar jag dig här med jämna mellanrum! OCH besöker dig! :-)

Lasse

Jag vet ännu inte riktigt varifrån du plötsligt dök upp, men glad över det är jag och MÅNGA skratt och vänliga ord har du bjudit på! :-)

Anonym 1

Jag blev glad och hedrad över ditt mail och att du ville ge dig till känna. Välkommen att rota runt i min vrå av bloggosfären och hoppas att jag även i framtiden
kan bjuda på intressanta tingestar! :-)

Anonym 2

Tack för ditt mail, och din raka ärlighet tilltalar mitt sinne för humor (annars också) något enormt! Ännu i somras bloggade jag väldigt anonymt och du har utfört ett gediget detektivarbete - kanske vi kunde byta hjärna för någon dag? Välkommen! :-)

Ch

Hepp och det vet jag redan! *L*
Gläder mig MYCKET! :-)

Anonym sa...

Va e he som svejd så? *asg*

Anonym sa...

Det var jag mysis som skrev Emoa vet inte vart mitt namn försvann =)

Lady of the Lake sa...

Sanna

Love hurts! *flin*

Mysis

JAA! Där är du ju! :-) Blogspots kommentarssystem har fintat många, kan jag tala om...

Anonym sa...

Knack knack! Jag är Olle i Stockholm som brukar läsa Oranges blogg, och där finns en länk som tar mig vidare hit. Jag följer inte din sida så regelbundet, men jag kommer tillbaka hit då och då, eftersom jag tycker om både texterna och bilderna här.

Anonym sa...

Hej! Jag tittar in ibland, mera sällan än vad jag önskar..Busy busy hela tiden! Men jag finns här och kikar in ibland. Skulle vara VÄLDIGT trevligt att ses snart igen. Kram!

Fisken Svea sa...

Jag simmar in här då och då, fast det visste du ju! =)

Anonym sa...

"...tittar in oftare än jag lämnar spår efter mig... Jag läser."

skriver, Happiness

http://bloggen.fi/happiness

Lady of the Lake sa...

Olle

Hej på dig, och så trevligt att du också berättar hur du hittat hit! Tack och välkommen igen! :-)

the Doll

Ja, det vore verkligen kul att träffas igen! Vi får sätta press på Mr Mingelfixare om inte annat... ;-)
Roligt att du tittar in när du hinner!

Svea

Du är rent livsfarlig med alla dina läckra recept på din blogg men en riktig humörhöjare. C U around! :-)

Happiness

Jag känner igen mycket av mig själv i dig. Kanske f f a de mer allvarliga/seriösa sidorna och du påminner mig ofta om sådant jag behöver reflektera över. Tack för det! :-)

Anonym sa...

Jag kommer in här då och då, som du vet.. och jag gläds av dina texter och bilder.. och din fina sång! sa Guni med Puzzlet, på bloggen.fi

Anonym sa...

Håller med om att sätta press på Mr Mingelfixare :)
Vem börjar?

Lady of the Lake sa...

Guni

Guni med sin vackra och snillrika vardagspoesi! Minns du en blogg som hette Red Circle och en vers vid namn "Ur Värk"? Du kommenterade den. Visste du att det var jag?! ;-)

Katarina

Tja, vi kan ju introducera en försiktig förfrågan till att börja med och se om han nappar, men annars tor jag vi ska låta saken bero en vecka eller två. Bråda tider. :-)

Anonym sa...

Absolut, vi skyndar långsamt...

Anonym sa...

Bloggträff på gång i stan nästa vecka. Kolla Helenas blogg o rösta :)

Anonym sa...

hej

Lady of the Lake sa...

Katarina

Ja, men förr eller senare smäller det! ;-)
Ska kolla Helenas blogg.

tapZa

Du har läst intruktioner förr du, din rackare! ;-D
Men va' tusan ska jag bjuda på om du slutat dricka kaffe!?

Anonym sa...

Konstigt.. Alltid när jag googlar på mastar så kommer jag hit.. :P

Lady of the Lake sa...

*skratt* Har jag inte sagt år dig att låta mastarna vara ifred kanske...?! ;-) Fast det är trevligt att du tittar in!

Anonym sa...

Några månader om året syresätter jag kroppen och själen vid den sjö du skriver om, N... Så måste det va. Därför läser jag din blogg med jämna mellanrum.
Börje

Lady of the Lake sa...

Hej Börje, och så trevligt att du besöker min blogg!
Du förstår att det rycker i rötterna och att man längtar, eller hur? Myggen, bromsarna och gyttjebottnen till trots... ;-)

Henry sa...

the more I read and see on your blog, the more speechless I am. Somewhere far away, there I someone with such a familiar view on the world... just one word:
crazy!

Lady of the Lake sa...

Henry, cyberfriend

I'm almost beside myself with joy! I just saw Your pictorial answer and loved, loved, loved it! I promise I will get back to You by e-mail soon!

Anonym sa...

Tack för inbjudan till din blogg. :)

Lady of the Lake sa...

Välkommen, Sarah! Hoppas du kommer att trivas i fortsättningen också. :-)

Anonym sa...

Länkade en länk, och vad hittade jag där? Om inte en gammal granne från forntiden!
Jag har tittat på dina foton, jag har hört dej sjunga, jag har hört dej prata. Så vackert,så vackert!
En fortsatt trevlig sommar önskar jag dej!

Lady of the Lake sa...

Tanja! Så roligt! - och tack för ditt positiva omdöme över grannflickans alster och yttranden! Jag har tänkt på dig många gånger efter vårt visserligen korta med rätt djuplodande samtal i samband med klassträffen för några år sedan, och nu hittar jag dig åtminstone i cyberrymden. :-)

Ha en trevlig fortsättning på sommaren du med!