torsdag 4 oktober 2007

Major magic



Special edition for Galadriel

6 kommentarer:

CH sa...

Ååååh vad jag gillar bilden med den svarta bänken på bryggan!

Lady of the Lake sa...

Jag är helt förbryllad och smått förfärad över att jag inte förrän ytterst nyligen fått kännedom om denna oerhört vackra miljö - den finns på bara tio minuters avstånd från där jag bor. Jo, jag gillar också bilden!

Anonym sa...

Jag är... överväldigad av en massa känslor och minnen.. Från hjärtat Tack! Hade nästan glömt, men nu strömmar tårarna. Av glädje och igenkännande.

Lady of the Lake sa...

Vet du, jag hade så gärna tagit fler bilder om jag bara vågat röra mig fritt längs strandkanten och jag är väldigt glad över att du tipsade mig om den här sjön! Det var så vackert ljus den kvällen och vattnet alldeles spegelblankt, och jag kan tack vare din beskrivning mycket väl föreställa mig hur du vintertid susar omkring på skrinnskorna tvärsöver sjön - likadant gjorde även jag! :-)

Anonym sa...

vad VACKERT!

Lady of the Lake sa...

Ja, visst är det! :-)