torsdag 17 januari 2008

Poke?

14 kommentarer:

Anonym sa...

POKE på den saken! :)

Lady of the Lake sa...

Ja, här ska inte FaceBook-administrationen komma och tro att de har några ensamrättigheter! :-)

Anonym sa...

*skrattar* :))))))

Lady of the Lake sa...

Kittlar fantasin, eller hur?! ;-D

Anonym sa...

I går när jag såg din bild skrattade jag och tänkte för mig själv "snuskhumra". I dag ser jag endast en fågelnäbb. Bilden är densamma alltså har mina ögon förändrats - är det så enkelt att förändras från dag till annan - stund till stund - vad är jag då i morgon? - vad kommer jag att se? - dyrt och heligt lovar jag att sjunga högt och falskt i matbutiken om jag endast ser träd i sommarskrud :-)

Anonym sa...

Kan man påuka dig månne? Hoppas din helg är en bra en!

Lady of the Lake sa...

Anonym

En god vän konstaterade igår att han inte heller lagt märke till något speciellt med bilden innan Tapza kommenterat... "Vad ser HAN som inte JAG ser, liksom!?" Själv har jag ju redan avslöjat på vilken nivå min humor befinner sig, och ifall du INTE sjunger högt och falskt i matbutiken kan jag sannerligen inte heller hålla det emot dig. ;-)


Kat

Påuka mig? Nej, inte på FB åtminstone! *skratt* Ha en trevlig helg du med!

larsekorre sa...

Jag tänker inte sjunga i matbutike, eftersom jag jobbar där OCH skulle mog inte göra det så länge till om jag tog ton ! Men denna där liknar faktiskt väldigt mycket ett utskott på en tall på landet(numera fälld) där vissa bruna djur brukade blicka ut över nejden.

Lady of the Lake sa...

Ja, ja, jaa... vissa oskuldsfullt begåvade personer ser naturligtvis bara blommor och bin... nej, ursäkta tallar och ekorrar på den här bilden! ;-)

Luontopolkublogi - Naturstigsbloggen sa...

Träd är vackra året om,
men inget slår dess blomningstid!
Har Ladyn hitta till Facebook? Gissa vad!! :P Det har jag... *skäms*
Om jag pöukar dej, gör jag det med en klapp på axeln. Friendship never dies, before someone dies...
Ekorrn satt i björken och skala äppel... =)
Må väl! :)

larsekorre sa...

...glömde tala om att han viftade med den lååånga ludna svansen (the end of innocence !)

Lady of the Lake sa...

Magnus

Testade FB men det var inget som passade mig. Blev för stökigt och bökigt med alla omkringflygande får, ölstop, bitande vampyrer och kedjemail. Blogg och e-post får räcka för mig.
Må så gott! :-)

Lasse

Jag VISSTE att det fanns en hake med dina pittoreska små landsskapsvyer och naturskildringar!!! ;-)

*nynnar* "Vad ska man tro på tro på tro på när, tro på när det är så här...?"

Anonym sa...

... och nu först fattar JAG...

Lady of the Lake sa...

... och det ska du vara GLAD för och STOLT över! ;-)