torsdag 31 januari 2008

7 sanningar

Jaha, nu var man gästbloggare då. Frugan gav mig i uppdrag att skriva 7 dödssynder, eller va det nu var. Nåja, sju sanningar om henne, vilket hon fått i utmaning av nån Katarina. Hej Kattis ;). (Jag gillar brunetter).

Min Anni kan definieras enligt följande:

1. Manisk bloggnörd
2. Gullig när hon är trött
3. Storögd übermenschbimbo
4. Oberäknelig svartklädd bohem
5. Numera småtroende fd "shilabahejsare"
6. Misslyckad backhoppare med bra bollsinne (dålig förlorare :/)
7. Sjunger som en gudinna och svarar i telefon som Malena Ivarsson
-------------------------------------------------------------------------------
Får jag önska en låt också?

Hmmm, denhär [musik--->]

14 kommentarer:

Anonym sa...

Till Gästbloggaren:

Smickrare där (spinner förnöjt)...

Anonym sa...

...och så väljer du Guns´n´Roses också...

Lady of the Lake sa...

Trallalaa trallalaa... *torkar kallsvetten ur pannan*... vackert väder vi har idag eller hur och få se nu om det blir någon köldknäpp i februari som sig brukar och idag måste jag komma ihåg mjölken när jag åker till butiken och nej nu skulle det verkligen smaka med en kopp kaffe eller vad tycker ni och hoppsan hur fort tvätten hopar sig även i en liten familj...

:-)

Unknown sa...

Svarar i telefon som Malena Ivarsson???

*smått road*

Anonym sa...

=)

Ha en bra helg!

Anonym sa...

Malena Ivarsson är en sexolog som var med en del i tv och tidningar på 80-talet. Hon pratar ganska "pjasot" i jämförelse med Anni, men jag syftade nog på Annis sexiga röst :).

Lady of the Lake sa...

... och så går vi raskt vidare till veckoslutsfirandet och tänker inte mer på den saken! ;-)

Trevlig helg, everybody! :-)

Anonym sa...

Vad exakt är det som vi inte ska tänka på?? ;)

Lady of the Lake sa...

Malena. ;-)

larsekorre sa...

Detta blir bara intressantare och intressantare....

Lady of the Lake sa...

Knappast. :-)

Anonym sa...

Sååjaa.. Smätta faktist på den där låten vid friends för nån dag sen.. :)

Lady of the Lake sa...

Yupp! Du är ju känd för din utmärkta musiksmak och dessutom är du i gott sällskap. :-)

Anonym sa...

Gissa om jag log när jag såg dethär inlägget :)
Sedan fastnade jag och började läsa "bakåt" i din blogg ända till the very beginning. Så läsvärd ännu en gång och att timmen blev sen gjorde ingenting. Det var det absolut värt.

En stor julkram!