torsdag 3 januari 2008

Dust

[musik--->]

7 kommentarer:

Luontopolkublogi - Naturstigsbloggen sa...

Jag tror, jag tror på sommaren.
Jag tror, jag tror på sol igen...
...och dans med min fina vän! :)

Hittade inte Stig Olins version på jutub, men nog en version av Ultima Thule! Lyssna! =)

http://www.youtube.com/watch?v=NcTd8KmvFDg

Eller gå via min blogg!

Luontopolkublogi - Naturstigsbloggen sa...

PS: Får jag lägga in en bild på dig på bloggen?

Du kan se på min blogg, så vet du mera...

Lady of the Lake sa...

*skratt* Så du tror på sommaren, M? Javisst, det blir säkert sommar i år också. Skön version med Ultima Thule - gillar!

Jo, det är ok att du sätter in en bild på mig på din blogg - tänkte du på den svartvita?

Luontopolkublogi - Naturstigsbloggen sa...

Vet du vad kylskåpspoesi är? Kolla bloggen... =)

Vilken bild som helst, som du godkänner.

Lyssnade på din låt idag igen! Den är så vacker! Jag ryste första gången jag lyssnade på låten.
Ge ut skiva, vet ja?

Lady of the Lake sa...

Jo, jag känner tll kylskåpspoesi - inte riktigt min grej, dock.

Den svartvita bilden får du använda om du vill. :-)

Huruvida det blir en skiva eller inte inom de närmaste åren beror på kulturfonden eller andra vänliga själar som eventuellt vill satsa på mitt musicerande. Själv har jag inte tillräckliga ekonomiska resurser i det här skedet. Du får hålla tummarna, M!

Anonym sa...

Nåjaa.. Nu ska vi se om min kommentar kommer fram.. Men nu minns jag ju inte vad det var jag försökte kommentera sist.. Såå, den här kommentaren är ju egentligen ganska onödig..hmm!! Skön låt var det ju iaf.. :)

Lady of the Lake sa...

Hej, L!

*nynnar*

"Åh, ni fantastiska män, som vet hur man angör en brygga..."

http://www.youtube.com/watch?v=R2rVIwobgLo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=8ZFp3uRILa0&feature=related

;-D