fredag 29 juni 2007

Att kommentera inlägg

Flera av er har påpekat att det är krångligt att kommentera inlägg på blogspot.com och jag är benägen att hålla med, men DET ÄR INTE SVÅRT NÄR MAN VÄL LÄRT SIG! :-) Tänkte i alla fall ta tillfället iakt att förklara HUR man gör ifall man inte själv har en blogger-blogg eller google-konto.

Under varje inlägg finns en liten text "kommentarer", klicka på den så dyker formuläret upp i ett skilt fönster. Skriv din kommentar. För att undvika automatiserade spam finns en ruta där det står ordverifiering och det betyder bara att du behöver skriva in (upprepa) samma krumeluriga bokstäver som står ovanför den. Välj sedan användaridentitet "namn/URL" eller "anonym". Sist klickar du på "publicera kommentar". Normala, finurliga, glada, arga, ledsna, nyfikna eller förbannade kommentarer är alla lika välkomna!
Lycka till!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! hälsar Peter från Skolhusgatan om du minns fast det är länge sen. Bra du sa det där om användar-id! Har förresten du kontakt med övriga gänget ännu? Ha en skön sommar!

Anonym sa...

tack för förklaringen! :) -S-

Lady of the Lake sa...

Hejsan! Ja, det var verkligen länge sedan. Några av filurerna från forntiden har jag sporadisk kontakt med, men tyvärr alldeles för sällan. Man får skämmas... :-/ Kul i a f att du tittade in! Ha en skön sommar själv också! :-)

Lady of the Lake sa...

Hej -S-! Bra att den gjorde nytta! Som du ser är du inte den enda som kämpat... :-) Ha en bra dag!

Luontopolkublogi - Naturstigsbloggen sa...

Hej, Anni, min vän! ;)

Får män också glädjas över ett par kulor i konjak?
Ska laga några. Vill du vara med och baka? =)
KRAM!

Lady of the Lake sa...

Hej, Magnus min vän, jag tog mig friheten att flytta din kommentar till inlägget om konjakskulor - tror att den egentligen hörde dit! Där finns också mitt svar. :-)

Luontopolkublogi - Naturstigsbloggen sa...

Jag har lyckats skapa en gästbok!

Jag gjorde som vanligt, skrev ett inlägg och angav rubrik som Gästbok. Sen lade jag en länk i vänster-panelen, till Gästboken.

Kolla min blogg, så förstår du mera. =)

Lady of the Lake sa...

Det ska jag! :-)