tisdag 3 februari 2009

"pimp the mermaid"

I'm ill and feeling sorry for myself. My throat hurts, my ears hurt, I'm coughing and I have a fever. I can hardly feel my own pulse anymore, I think I might have actually died already. I'm dressed in rags. OH, AND MY HAIR!!! Not to talk about my mood... so low, so low, so low You can go...

Please, heroes of the cyberhood, help me out a little:
PIMP THE MERMAID UP!
Anything
will do!

Southpark
Simpsons
Lego

... or a makeover tool of Your own choice!

This is the address to send THE NEW ME to: lakealike@live.se

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen!! Så det kan gå - jag kan rycka ut med antingen dammvippa eller smink... Det går nästan ut på ett, men det blir inte bättre med febern för det ;-)
Sköt om dig vännen!

Anonym sa...

Anca: men så gammal är väl inte Ladyn ännu att hon behöver dammas av?!! :)

Lady of the Lake sa...

Nä, men fru Anca har viss erfarenhet av hur det slarvas med renhållningen i detta hushåll - och med flera av familjemedlemmarna krassliga vore en dammvippa man inte själv behövde framföra rena himmelriket. Av någon anledbning har det alltid varit enklare att behärska pudervippan och rougeborsten själv. ;-)

Tack för omtanken Anca, vi klara oss! Du med, Tomas! :-)

Anonym sa...

Tomas: Om man känner sig eländig är det lätt hänt att man också känner sig dammig, har du lyckats undgå det tillståndet?

Ladyn: Det blir nog bättre, med eller utan smink/damm. Tänkte ju bjuda på kalasrester, men hos oss drabbade en annan mindre trevlig åkomma... Vi överlever väl!

Lady of the Lake sa...

Vet du Anca, samma åkomma går bärsarkargång även hos oss - i måndags sonen och just nu pappan...
Men som sagt: vi överlever väl!
:-)

Anonym sa...

Nä Anca, jag har aldrig känt mig dammig :)

Lady of the Lake sa...

Då riskerar du knappast heller någonsin bli så torr att du självantänder, Tomas! :-D Eller hur det nu var... ;-)

Anonym sa...

Då jag blir så torr att jag självantänder, så får du föra mig o. kremeras. Då är det inte värt att fortsätta längre.

Jag kommer antagligen att göra motstånd, o. säga att jag ångrar mig. Men då kan du bara visa upp en utskrift av den här bloggkommentaren åt män i vita rockar, så sköter dom resten :)

Lady of the Lake sa...

*gapskratt* Nu låter du som min allra käraste mormor: "Om ja vaar riitti kållro, så månå ni föstaa ti dzära är ååv mee me tå!"
(= Ifall jag blir riktigt råddig så måste ni ha förstånd att göra er av med mig!)