onsdag 12 november 2008

U.F.O

...or when...
...suspicion arise...

20 kommentarer:

Anonym sa...

Kvinnor är från Venus och män är från Mars, typ :)

Anonym sa...

aaah... a little smile on these earthling face :)

ann sa...

Det är väl det jag alltid har misstänkt ;)

Lady of the Lake sa...

Tomas

..och exakt var i den ekvationen kommer Oravais in? ;-D

Wortman

Which earthling? :-)
*blip-blip-bleeep*

Ann

För mig själv kom det faktiskt som en överraskning, tro det eller ej. ;-)

Anonym sa...

no earthling?
what the *bleep bleep* should i do now? :)

thats also my idea. she must be extraterrestical :) she sits often near my computer...

"phone home, phone home"
"please insert 1 million dollars for the first minute"
"KLICK" disposed.
thats the reason, why aliens never go home again :)

Anonym sa...

Ja hördu, det är en bra fråga :)

Anonym sa...

Men äsch. Jag dånar! Är dina ögon på sant alltså? I så fall är Gud faktiskt god.

Lady of the Lake sa...

Wortman

I know! Who on earth would want to stay on this planet if they had a choise, now really? ;-) Not even ET-related catlady Dingel although she seems to be extremely well taken care of! :-)

Tomas, Tomas...

... vem ska veta det då om inte jsut du, har du tänkt! :-)

Propaganda

Tokstolle. :-) Det vet väl du att hela mitt huvud inklusive ögon och allt annat bara är löstagbara atrapper.

larsekorre sa...

Va! Oravais är det något med "orava" (ja nu vaknade jag!)
Ahh ibland känner jag mig också som jag är från en annan planet!

Sanna sa...

Ha! Jag visste väl det! Blip blip från mer än vanligt disträ varelse som för tillfället befinner sig på en annan planet

Anonym sa...

STARCHILD!

Lady of the Lake sa...

Lasse

Nu får vi nog kalla in Tomas med blyertspennan igen och förklara det här med Orava i förhållande till Oravais - det tycks nämligen inte höra till samma solsystem som Mars, Venus, Tellus och... Pluto... Musse Pigg... och Piff och Puff... och... ;-)

Sanna

*bleeeeep*

Matha

We must be related! :-)

Anonym sa...

"jag veta ju he...från bjärkbacka" ;) Nu vet jag att vi alla därifrån mer eller mindre var små utomjordiska experiment.... Området kallades ju "nyplanera" hur länge som helst... *skratt*

Lady of the Lake sa...

*gapskratt* Säkert därför vi kröp omkring i halvruttna åkrar och dikesrenar och signalerade till varandra med ficklampor för brinnkära livet också! Det låg i vår sanna natur! Vi ville hem igen!!! ;-)

Anonym sa...

@matha: starchild is great ;)

i have a new picture of "dingel". we type together at the keyboard ;) take it tomorrow online :)

today, i worked on part 3 of my story about love and death:
http://wortman.wordpress.com/2008/11/16/die-geschichte-wie-karoc-sie-erzahlt-iii/

Lady of the Lake sa...

I'll check it out and get back to You on Your blog, W! :-)

Anonym sa...

*skrattar så ja storknar* Så rätt! Och just den företeelsen var återkommande...varje höst.

Lady of the Lake sa...

*blink blink* :-)

Anonym sa...

Phenomenally !!!

The parallelism - Striking ;)

Lady of the Lake sa...

It all began with me wanting to shoot a really quick mobile-photo to send to a friend, but when I saw it I started to laugh - I look like an alien mutant! Only had to change the colours a little and clone in the nature motive and - there You have it: The extra terrestrial! :-D