söndag 23 november 2008

Time Out

Dear friends,

This is not my favourite time of year and I'm tired and a little desillusioned. No matter how much I like blogging it always requires inspiration and concentration to some extent, and at the moment I'm in lack of such. I don't want to blog just for the sake of it, I want to do it when I feel there really is something to share. That's why I'm now taking a well needed time-out - don't know for how long yet - but hopefully to soon return with "love & light & good creative energies" as one of You, beloved cyberfriends, so appropriately express it.

I will answer messages coming into my mailbox lakealike@live.se just as usual.

Take care! Cyberhugs for all of You!

Anni
----------------------------------------------------------------------------------

Kära vänner,

Det här är inte min favoritårstid och jag känner mig trött och lite desillusionerad. Det spelar ingen roll hur mycket jag än gillar att blogga, det kräver ändå alltid inspiration och koncentration i viss utsträckning och just nu är det en bristvara. Jag vill inte blogga bara för bloggandets skull utan hellre göra det när jag känner att jag verkligen har något jag vill dela med mig av. Därför tar jag nu en välbehövlig time-out, vet ännu inte för hur länge, men förhoppningsvis för att snart återvända med "kärlek & ljus & god kreativ energi" som en av er, älskade cybervänner, så lämpligt uttrycker det.

Jag kommer att svara på meddelanden som sänds till min e-adress lakealike@live.se precis som vanligt.

Ta hand om Er! Cyberkramar till er alla!

Anni
----------------------------------------------------------------------------------

9 kommentarer:

Anonym sa...

My dear Lady ..
At that moment it is hard for me to accept the displacement between ours European countries.

Mayby, I can appreciate your feelings ..
Most certainly is: I feel budding friendship ..
The basics you missed at these days ..
you gain by your necessary actions
like .. to take the air
I bet you will!

Anonym sa...

i will wait for you... here in this world of blogging ;)
come back, when you see clearer. we wait :)

Sanna sa...

Vännen min. Ta hand om dej mykimykimyki.

Anonym sa...

Kommer lite ihåg julangsten från ifjol.. Försöker att låta bli att tänka alls i år. Lycklig som jag är slipper jag gå i affärer just nu, rör mig inte så mkt ute. Så jag kan låtsas att det inte är nåt på kommande ännu ett tag - annat än vår lillas dop. Håll ut!

Hon som lägger puzzlet sa...

Nu har jag satt upp en julstjärna. Vit för omväxlings skull.

Och några dekorationer. Konstigt nog, verkar detta "nya" hus, inte behöva så värst mycket "rött eller grått". Det verkar vara nog i sig självt. Märkligt.

En ny erfarenhet..

Anonym sa...

I totally understand. We'll be here when you return.
No need to respond to this comment either.

Love & light & good creative energies to you, dear Anni! :)

Fisken Svea sa...

Skönt att ha den möjligheten - att ta time-out när det behövs! Sen när inspirationen börjar flöda igen får du återkomma! Ha det gott!

Anonym sa...

Dear Annika, I wish you a lot of luck & love! have a stress-free pre-christmas time! hoping to see you soon...

Greetings from Cologne,
yours Karina

Lady of the Lake sa...

Thank You, all of You, for Your kind words and compassion! As You've noticed I've presented a new blogpost today and I will try to stay "present" - maybe not just as productive as usually. I'm ok, though.

Hugs and kisses! :-)