onsdag 14 november 2007

Nu då?

Jaha. Vad ska jag skriva om nu då, tycker ni?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Öm din reläsjön til kätrrr?
/sniguli

Lady of the Lake sa...

Hm... inte alls omöjligt! :-) Fler förslag, ladies and gentlemen?

Anonym sa...

Jag skulle vara sugen på lite flams och trams *FLiN*

Lady of the Lake sa...

Nämen tänka sig - det är jag också! Och så lite blodigt allvar som pricken över i:et! *flin* Fler förslag?

larsekorre sa...

Off course en uttömmande rapport om flygekorrarnas situation i ditt närområde!

Lady of the Lake sa...

Är det inte katter så är det ekorrar! Och CH gillar grodor, det vet jag sedan tidigare. Så djuriska ni är! *skratt*

Unknown sa...

Recept, stickbeskrivningar, bilder på gulliga kräk och resultat av diverse tester. Typ.

Please don´t.

;)

Lady of the Lake sa...

Oj, plötsligt känner jag mig... typ väldigt begränsad. ;-)

Anonym sa...

Flams understödes. Flams - I like!Ju tokigare och mera skrattanfallsframkallande desto bättre :)

Lady of the Lake sa...

Jag ska flamsa mer en annan gång! Fast den här historien borde ju också intressera en Kat(t), eller hur!? ;-)