söndag 11 november 2007

November




Novemberskymning 2007

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fotografen har varit i farten igen.. Mycket fina bilder, igen.. :)

larsekorre sa...

Åsså dessa bilder igen ! Är hon proffsig eller va ?

Lady of the Lake sa...

Tack x 2! Jag fascineras av ljussättning, och på söndag eftermiddag blev det en intressant kontrast med de mörka skyarna i bakgrunden och ljuset som dröjde sig kvar från havssidan och förstärkte båthusens gula och röda färger. Jag borde ha använt stativ för bildkvalitén, men det får bli av en annan gång...

Det är vyerna som är vackra! Eventuell proffsighet består nog snarare av att öppna ögonen och se sig omkring, än om att skickligt hantera kameran! :-)

Anonym sa...

Åååååå...Åminneee.. Hjälp vad fint! Över fjärden där brukar jag fräsa på väg utåt.. :)

Lady of the Lake sa...

Det är verkligen vackert där och jag kunde ha fotat hur länge/mycket som helst... om jag bara inte närapå blivit överkörd av en båttransporterande vägtraktor modell jättestor... Kan därmed konstatera att en del människor passar betydligt bättre vid rodret än bakom ratten! ;-)