söndag 14 september 2008

Blond II

Min blonda period till ära har jag tillfälligt stökat om lite i min blogg. Det är inte frågan om någon sinnesförvirring - förvirrad är jag jämt! - och jag lovar att allt snart är tillbaka vid det normalt onormala.
-------------------------------------------------------------------------------
In honour of my period as a blond I've made some temporary changes in the appearance of my blog. It is not a case of mental abberation - I'm always confused! - and I promise everything will soon be back to abnormally normal.
-------------------------------------------------------------------------------
Update: Så här såg det ut/this is how it looked

9 kommentarer:

Fisken Svea sa...

Jag har absolut inga fördomar mot blondiner, men rosa matchar verkligen ditt blonda jag... =)

Nirak sa...

Only .. : )

Anonym sa...

oh, girly-style? ;o)
not bad.

at one time I dyed my hair blond, too! it's been a while.

Anonym sa...

Pink Lady, typ :)

Lady of the Lake sa...

Svea

Faktum är att det för mig kvittar om jag är blond, brunett, röd, grön eller skallig så länge jag tillåts vara mig själv. Rosa har jag av någon anledning börjat tycka mer om på äldre dagar, MEN i lagom doser! :-)

Nirak

"Only abnormally normal?" Normal isn't good enough for You, dear Nirak? ;-)

Matha

Nah, just som provoking to keep my blogvisitors alert! ;-)
Blond? You? Should we do it again!? Together!? ;-D

Tomas

Pink vadådå? Känner jag inte till... ;-)

Anonym sa...

together in blond - good idea, but somebody said I looked like an alien...
so I decided it is better to invest money in toothpaste, than in hair colour. ;o)

Lady of the Lake sa...

Matha

Ya, You've got some good priorities, I think! But aliens are cool, too! You think I would look like one if I shaved my head? I mean - big eyes, no eyebrows, always pale... the problem would be becoming skinny enough to look like a true marsian! ;-D

Anonym sa...

or maybe a venusian!? ;o)

Lady of the Lake sa...

Would probably be a little easier, yeah! ;-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Venus_of_Willendorf