torsdag 24 januari 2008

Mind is a razorblade

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev glad av den färgklicken. En annan är dina vackra ögon. Och ny bild. Blev jag ocså glad av.

Lady of the Lake sa...

Tack, vännen! Heartbeats är en av mina absoluta favoritlåtar - förutom att den sin stillsamhet till trots fortsättningsvis sliter hjärtat ut kroppen på mig - och vad ögonen beträffar har de inte alltid varit till belåtenhet för det hufvud vari de af moder natur blifvit inplanterade.

Anonym sa...

Du är utmanad. Kolla min blogg.

Anonym sa...

Växten. Vad är det för nåt? Ser spännande ut.
Sanna
(www.bloggen.fi/sannas)

Lady of the Lake sa...

Katarina

Jag ska fundera på saken, jag har antagit samma utmaning tidigare och det har inte hänt mycket nytt under solen sedan dess om man säger så... ;-)

Sanna

Det här "växten", min vän, är precis vad du vill att den ska vara: fiskben, skärsår, primalskri, hjärtslag, grönsak... it's all in the eye of the beholder. :-)

Nej, sanningen att säga vet jag inte vad den heter. Du känner ju mig. Fiskben, brukar jag kalla den, bara.

Anonym sa...

såååå underbara bilder!

Lady of the Lake sa...

Tack, hjärtat! :-)