måndag 25 januari 2010

Guksi (kuksa)

My administrative work this afternoon is suddenly interrupted by my own curiosity to what is going on in the room next door... "Look at what Your colleague is forcing me to do!" one of my young adepts 'complains', yet unable to hide his own enthusiasm although he tries his very best...
The smell of newly chopped wood makes me feel as if I'm walking through a forest while I'm getting remarks on my tendency to sneak up with my camera where I'm not supposed to...

"WE WILL SHOW YOU WHEN WE ARE FINISHED! GO AWAY!"



"Okay, guys... I'll be back later..."
Meanwhile, for the beholder to admire, some guksis made by my highly appreciated and truly talented colleague Niclas.



6 kommentarer:

larsekorre sa...

Kåsa in Sweden isn't it?

Katarina (Mitt dagliga fynd) sa...

Du har en award att hämta på min blogg.

Unknown sa...

Wow va snyggt!

Yvonne sa...

Beundrar... och skrattar åt mig själv då jag först tyckte att det var ett bröd och inte ett trästycke på den översta bilden :)

Olle sa...

Så vackra!

Lady of the Lake sa...

Lasse

Kåsa in Sweden, You're right. :-)

Katarina

Snart. :-)

Mela

Eller hur! Vi har duktigt folk på den här arbetsplatsen, se! ;-)

Yvonne

Hade gjort sig minst lika vacker som bröd... eller skådebröd! Personligen hade jag nog haft svårt att äta upp det. :-)

Olle

Tycker jag med, och känslan av lent trä när man håller dessa kåsor i handen är otrolig den också!