söndag 3 maj 2009

the abyss

Christian - only a few minutes before the mysterious disappearance
.

A: Hmm...

Ch: *sigh* We are stuck and we do not know where we are. Could life possibly get more symbolical than that? Well. That might be a slight exaggeration...

A: No. It's exactly what it's like. And the mud is ALIVE.

Ch: Yes. Maybe there's a great abyss down there that will swallow us whole, and then there will be nothing left of us when they come to rescue us.

A: With a tractor, mark my words.

Ch: Hmm. Swallowed by the earth.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Ljuvligt...

Roligt att höra era röster också

Tomas Blyerts sa...

*asg* Kan inte sluta skratta när jag föreställer mig er där fastkörda i gyttjan, funderandes på livets mening. Ja, I'm a mean motherfucker :)

Men jag gillar symboliken.

Andreas Haals sa...

Kära ni, vilket äventyr! Nästa gång vill jag också komma med!! =)

Lady of the Lake sa...

Katarina

Jo, det är lätt att ge sig hän åt filosofiska diskussioner när man sitter mitt ute i ingenmansland och de egna rösterna är de enda man hör... ;-)

Tomas

Förgrymmade unge! Till alla lycka förstår du dig ändå i någon mån på sant lidande. ;-)

Andreas

Jo, bara vi åker i DIN bil så! ;-)